\.Noxxl Meurtrier./
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

\.Noxxl Meurtrier./


 
AccueilPortailRechercherS'enregistrerDernières imagesConnexion
Le Deal du moment : -29%
PC portable – MEDION 15,6″ FHD Intel i7 ...
Voir le deal
499.99 €

 

 des sites de "quel personnages êtes vous?"

Aller en bas 
+7
Nenohi
Maeko
Kaganne
Ayumi
Spyd
Leo
Diva
11 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3
AuteurMessage
Diva
Admin
Diva


Nombre de messages : 1416
Age : 36
Localisation : Dans mon studio
Date d'inscription : 21/11/2005

des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: des sites de "quel personnages êtes vous?"   des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 EmptyVen 17 Fév - 14:09

FLOOOD... continuez dans le floodoir^^
Revenir en haut Aller en bas
https://nanaandnana.kanak.fr
Yoshio

Yoshio


Nombre de messages : 579
Localisation : I like my cofee black just like my metal!
Date d'inscription : 10/02/2006

des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: des sites de "quel personnages êtes vous?"   des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 EmptySam 18 Fév - 3:25

Dans les quizz bidon ...

Moi :
Citation :
http://quizilla.com/users/DeadlyDamsel69/quizzes/What%20Element%20Is%20Your%20Heart%20Made%20Of%3F%20(Great%20Pics!)
des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1140159457_re_element
Your element is Fire. You can be quick tempered and angry. You can also be the life of the party so ROCK ON!!!![/url]

http://quizilla.com/users/weirdcnfusdchic/quizzes/Which%20FAIRY%20TALE%20PRINCESS%20are%20you%3F
des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1140164432_nnegilbert
You're Cinderella.
"Turn and peep, turn and peep,
no blood is in the shoe,
the shoe is not too small for her,
the true bride rides with you."[/url]

http://quizilla.com/users/titchywitch/quizzes/~What%20are%20you%20the%20Angel%20of%3F~%20(Beautiful%20anime%20pics%2C8%20detailed%20and%20deep%20results)
des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1139151214_rmal_v090l
Youre the Angel of Enchantment,you dazzle and bewitch,with such qaulities be careful to use them for good,and not to hurt others.
You aim big wich is good!,youre confident and if not you need to show the reall you dont be shy!(ive allready made that mistake).
Youre quote is: Reach for the moon, even if you fail you'll land among the stars.
Keep,on charm,dazzle,bewitch and live youre life to the fullest!

http://www.quizilla.com/users/cuteLiLshortee/quizzes/Are%20You%20Gay%5CLesbian%3F
des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1048474807_Picturesbi

http://quizilla.com/users/lyonssammyhammy/quizzes/Which%20Kick%20%20Ass%20Shirt%20Saying%20Are%20You%3F%3F
des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1139708918_shirtzcock
yourz is "If i wanted your opinion i'd take my dick out of your mouth" be the one to sat this to a friend

http://www.quizilla.com/users/madpiratejenny/quizzes/How%20seme%20are%20you%3F/
des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1037361282_quizseme50

Yoshio :
Citation :

des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1140159346_k_of_stars
Your "element" is Darkness. You love the shadows and dark colors. Your color is black. You are one kick ass chick...or dude, my bad

des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1140035286_65a79fcb
Youre the Angel of Hate,you may be sad and convert it too anger,but youre live youre life in the Darkness,even if there was any light at the moment you wouldnt be able to see it,im in no position too say whats best for you but you should always try the best you can to see th light and whats left of the good in this world.
Youre Quote:"Do not hide your tears...for they were sent to wash away those years."

des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1139705812_irtz2steps
yourz is "Pay no mind to those who talk behind your back, it simply mean that you are two steps ahead" keep it up no one can get you down

des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1037361215_uizseme120
Revenir en haut Aller en bas
http://razaauxfraises.skyblog.com/
Leo

Leo


Nombre de messages : 832
Localisation : * with them *
Date d'inscription : 05/12/2005

des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: des sites de "quel personnages êtes vous?"   des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 EmptySam 18 Fév - 4:06

Oh làlà ca me fait mal à la tete tout ses tests en anglais @_@
Donc finalement j' ia fait que celui surnotre élément, pour le moment, et je suis tombé sur... Darkness et Water! xO darkness? c'est aprce que 'j ai mis que j' aimais le noir? xP
Revenir en haut Aller en bas
PaNdA

PaNdA


Nombre de messages : 132
Localisation : FairyLand
Date d'inscription : 14/02/2006

des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: des sites de "quel personnages êtes vous?"   des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 EmptySam 18 Fév - 4:42

waiii encore des tests @vv@

élément :

Moi : des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1140162718_sdragonfly

Mon Perso : des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1140159457_re_element

Fairy :

Moi : des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1140164312_nnegilbert

Mon Perso : des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1140164312_nnegilbert

Angel :

Moi : des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1140025714_spureangel
angel of love
Mon Perso : des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1140035286_65a79fcb
angel of hate

O.O le contraste !!

Homo/Bi/Hétéro :

Moi : des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1048474918_icturesgay

Mon Perso : des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1048474807_Picturesbi


T-shirt :

Moi : des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1139705812_irtz2steps

Mon Perso : des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1139708347_rtzsarcasm

j'ai eu la flemme de faire le dernier XD c'est pathetique u_u


Dernière édition par le Sam 18 Fév - 5:06, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
http://littleluminel.skyblog.com
Yumi

Yumi


Nombre de messages : 681
Localisation : avec Cuth ^___^
Date d'inscription : 07/02/2006

des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: des sites de "quel personnages êtes vous?"   des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 EmptySam 18 Fév - 4:54

moi:
Citation :



Your element is Water. You love life and everything about it. You are a cool tempered, totaly awsome person (what else is there to say?? you just rock!)

***********************************************************

You're Cinderella.

"Turn and peep, turn and peep,
no blood is in the shoe,
the shoe is not too small for her,
the true bride rides with you."

***********************************************************

Youre the Angel of Love,youre passionate and beautiful (inside and out),you look for the good in this world ,but you must be careful in some situations there is none so shine through the good times and soldier on through the bad.
Youre Quote is:
Better to have Loved and Lost than have never Loved at all.
Youre unique,special and never loose the qaulities that make you YOU!
and remember,The walls we build around us to keep out the sadness also keep out the joy.

**********************************************************

You're strait and would never even think about a relationship with the same sex

**********************************************************

yourz is "If i wanted your opinion i'd take my dick out of your mouth" be the one to sat this to a friend

***********************************************************

20% Seme




mon perso:

Citation :

Your "element" is Darkness. You love the shadows and dark colors. Your color is black. You are one kick ass chick...or dude, my bad

***********************************************************
You're Cinderella.

"Turn and peep, turn and peep,
no blood is in the shoe,
the shoe is not too small for her,
the true bride rides with you."

***********************************************************


Youre the Angel of Love,youre passionate and beautiful (inside and out),you look for the good in this world ,but you must be careful in some situations there is none so shine through the good times and soldier on through the bad.
Youre Quote is:
Better to have Loved and Lost than have never Loved at all.
Youre unique,special and never loose the qaulities that make you YOU!
and remember,The walls we build around us to keep out the sadness also keep out the joy.

(moué bof bof hein)

***********************************************************
yourz is "Pay no mind to those who talk behind your back, it simply mean that you are two steps ahead" keep it up no one can get you down





Revenir en haut Aller en bas
Leo

Leo


Nombre de messages : 832
Localisation : * with them *
Date d'inscription : 05/12/2005

des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: des sites de "quel personnages êtes vous?"   des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 EmptySam 18 Fév - 5:05

des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1048475056_uresstrait
You're strait and would never even think about a relationship with the same sex.
Idem pour mon perso ^^

moi:
des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1139151386_rmal_v090l
Youre the Angel of Intelligence you use youre qaulities to the best youre funny,friendly and caring, you can be shy but still have lots of friends!
Youre quote is: Our greatest glory is not in never falling, but in rising everytime we fall.
O_o?!! vraiment?! faut dire que je parle pas courament l' anglai on peut donc supposer que j' ai pas vraiment bien répondu aux quesitons lol...

mon perso:
des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1139151214_rmal_v090l
Youre the Angel of Enchantment,you dazzle and bewitch,with such qaulities be careful to use them for good,and not to hurt others.
You aim big wich is good!,youre confident and if not you need to show the reall you dont be shy!(ive allready made that mistake).
Youre quote is: Reach for the moon, even if you fail you'll land among the stars.
Keep,on charm,dazzle,bewitch and live youre life to the fullest!
Revenir en haut Aller en bas
PaNdA

PaNdA


Nombre de messages : 132
Localisation : FairyLand
Date d'inscription : 14/02/2006

des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: des sites de "quel personnages êtes vous?"   des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 EmptyMar 21 Fév - 4:24

vwouai j'en ai un autre <3 "Quel membre de Gazette êtes-vous ?"

http://quizilla.com/users/gazette/quizzes/Which%20member%20of%20Gazette%20are%20you?

Mon résultat : des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1110294362_uizuruha11
You're forever making sure that you look good and love creating your own style. You're fun to be with and a style icon for many ^_~

Mon perso : des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1110289819_uizreita11
You might seem shy and quiet on the outside but people that know you know how bouncy and loud you really are =3
Revenir en haut Aller en bas
http://littleluminel.skyblog.com
Yumi

Yumi


Nombre de messages : 681
Localisation : avec Cuth ^___^
Date d'inscription : 07/02/2006

des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: des sites de "quel personnages êtes vous?"   des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 EmptyMar 21 Fév - 8:50

moi:
des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1110294251_squizkai11
Gentle and kind hearted, you never put yourself first. You're sweet and innocent...and even look gentle with a gun ^ ^

et j'ai le même resultat pour mon perso =3
Revenir en haut Aller en bas
Spyd

Spyd


Nombre de messages : 895
Localisation : au bout du monde se qui veut dire derrière toi ^^
Date d'inscription : 30/11/2005

des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: des sites de "quel personnages êtes vous?"   des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 EmptyMar 21 Fév - 10:28

moi je suis reita pour les deux
Revenir en haut Aller en bas
Leo

Leo


Nombre de messages : 832
Localisation : * with them *
Date d'inscription : 05/12/2005

des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: des sites de "quel personnages êtes vous?"   des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 EmptyMar 21 Fév - 10:41

moi:
des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1110294348_quizruki11
Wild and outgoing you carry your own personality and don't care what anyone else thinks...and everyone loves you for that XD

mon perso:
idem -.-
Revenir en haut Aller en bas
Yoshio

Yoshio


Nombre de messages : 579
Localisation : I like my cofee black just like my metal!
Date d'inscription : 10/02/2006

des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: des sites de "quel personnages êtes vous?"   des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 EmptyMar 21 Fév - 11:30

Moi :
des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1110289819_uizreita11
You might seem shy and quiet on the outside but people that know you know how bouncy and loud you really are =3

Yoshio :
des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1110294348_quizruki11
Wild and outgoing you carry your own personality and don't care what anyone else thinks...and everyone loves you for that XD
Revenir en haut Aller en bas
http://razaauxfraises.skyblog.com/
Diva
Admin
Diva


Nombre de messages : 1416
Age : 36
Localisation : Dans mon studio
Date d'inscription : 21/11/2005

des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: des sites de "quel personnages êtes vous?"   des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 EmptyMar 21 Fév - 12:21

moi je suis reita....

des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 1110289819_uizreita11
Revenir en haut Aller en bas
https://nanaandnana.kanak.fr
Leo

Leo


Nombre de messages : 832
Localisation : * with them *
Date d'inscription : 05/12/2005

des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: des sites de "quel personnages êtes vous?"   des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 EmptyMar 21 Fév - 13:14

y' as pas mal de Reita XD

moi avec mon Ruki... -.-
lol!
Revenir en haut Aller en bas
Yumi

Yumi


Nombre de messages : 681
Localisation : avec Cuth ^___^
Date d'inscription : 07/02/2006

des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: des sites de "quel personnages êtes vous?"   des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 EmptyMar 21 Fév - 13:38

moi aussi je me sens seule avec mon kai
même si ça me correspont assez et encore plus a mon perso...meme si c'est qu'un test loool
Revenir en haut Aller en bas
Leo

Leo


Nombre de messages : 832
Localisation : * with them *
Date d'inscription : 05/12/2005

des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: des sites de "quel personnages êtes vous?"   des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 EmptyMar 21 Fév - 14:10

Exact XDDD

Moi en fait j' ia pas trop saisi, parce que d' après la description je ressemble assez mais niveau physique... '-.- pas tout à fait ca lol
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: des sites de "quel personnages êtes vous?"   des sites de "quel personnages  êtes vous?" - Page 3 Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
des sites de "quel personnages êtes vous?"
Revenir en haut 
Page 3 sur 3Aller à la page : Précédent  1, 2, 3
 Sujets similaires
-
» quel perso de nana ?
» vous jouez d'un instrument ?
» floodeur...ici c'est pour vous !^^

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
\.Noxxl Meurtrier./ :: ~Flood :: Hors sujets-
Sauter vers:  
Ne ratez plus aucun deal !
Abonnez-vous pour recevoir par notification une sélection des meilleurs deals chaque jour.
IgnorerAutoriser